مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-04سياسي

امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه که در مقابل چشم مردم دنیا اتفاق می افتد، گفت: امروز، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه که در مقابل چشم مردم دنیا اتفاق می افتد، گفت: امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است.

علی اصغر فاتحی فر در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیام جهانی یوم الله 13 آبان که به عنوان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است، اظهار کرد: این روز، برگ زرینی در تاریخ انقلاب و یادآور شکست هیمنه دشمنان و به خصوص حیله های آمریکا و استکبار جهانی به دست مردم غیور ایران است.

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان ماه، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و نشان از حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان عزتمند ایران اسلامی است که این مجاهدت و استکبارستیزی آن ها همواره در یادها خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت بزرگ ایران اسلامی در برهه های حساس تاریخی، اظهار کرد: این ملت در مقابل دشمنان و حیله های آن ها سرخم نکرده و امروز، الگوی ملت های آزاده و استقلال طلب دنیا شده است و ما مردم ایران هر لحظه منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است

امروز، روز قیام مردم جهان علیه استکبار جهانی است